Informacja o wynikach postępowania o udzielenie zamówienia na:

Prace remontowe w Domu Pomocy Społecznej OPOKA

Załącznik:

Informacja o wynikach postępowania


Gliwice, dnia 9.04.2021r.

Oznaczenie sprawy:DPSP.271.2.1.2021

Kor. Nr: DPSP.1650.2021

Zamawiający:

Dom Pomocy Społecznej „OPOKA”

44-100 Gliwice, ul. Pszczyńska 100

ZAWIADOMIENIE

o modyfikacji ZAŁĄCZNIKA NR 1 tj. „Przedmiaru robót” zapytania ofertowego

Prace remontowe w Domu Pomocy Społecznej „OPOKA”

Malowanie korytarzy, klatek schodowych w budynkach A, B, D

oraz malowanie jadalni.

W imieniu Zamawiającego informuję, że przedłuża się termin składania ofert do dnia 22.04.2021r. do godz. 10.00. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 22.04.2021r. o godz. 10.15.

W załączeniu przekazujemy poprawiony załącznik nr 1 – przedmiar robót.

                                                                                                                     

 

Z poważaniem

Jolanta Pszczółka

Załącznik nr 1 – przedmiar robót.


Oznaczenie sprawy:DPSP.271.2.1.2021

Kor. Nr: DPSP.1406.2021

Zamawiający:

Dom Pomocy Społecznej „OPOKA”

44-100 Gliwice, ul. Pszczyńska 100

ZAPYTANIE OFERTOWE

NA PRACE REMONTOWE W DPS „OPOKA”

Postępowanie prowadzone jest w oparciu o wewnętrzny system przeprowadzania postępowań

o wartości zamówienia do 130.000zł. netto ustanowiony przez Zamawiającego.

W związku z zamiarem realizacji zadania budżetowego zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedłożenie oferty cenowej na:

Prace remontowe w Domu Pomocy Społecznej „OPOKA”

Malowanie korytarzy, klatek schodowych w budynkach A, B, D

oraz malowanie jadalni.

1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest:

Przedmiotem zamówienia jest malowanie korytarzy, klatek schodowych w budynkach A, B, D oraz malowanie jadalni w Domu Pomocy Społecznej „OPOKA” zgodnie z załącznikiem nr 1 (przedmiarem robót) do niniejszego zapytania ofertowego.

2Wymagany termin wykonania zamówienia: do 45 dni od daty podpisania umowy.

3. Warunki gwarancji: wymagany okres udzielenia, co najmniej 36 miesięcy gwarancji od dnia końcowego odbioru robót.

4. Obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie: wynagrodzenie ryczałtowe.

5. Podstawą wystawienia faktury będzie: protokolarny odbiór przedmiotu zamówienia.

6. Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym dla wykonania zadania oraz określenia zakresu prac i wyceny kosztów.

6. Ofertę mogą składać wykonawcy, którzy:

  1. są uprawnieni w obrocie prawnym zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  2. zapewniają wykonanie robót o parametrach zgodnych z projektem technicznym i obowiązującymi przepisami;
  3. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych w zamówieniu robót
  4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia,
  5. muszą wykazać się doświadczeniem w postaci wykonania co najmniej 1 roboty z która odpowiada swoim rodzajem stanowiącym przedmiot niniejszego zapytania ofertowego o wartości nie mniejszej niż 50.000,00zł. wraz z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
  6. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w aspekcie określonym w zapytaniu ofertowym;
  7. złożą ofertę na druku załączonym do zapytania ofertowego

7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:

1) wskazał części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał nazwy (firmy) podwykonawców.

2) Zamawiający nie wprowadza ograniczeń w zakresie podwykonawstwa.

3) Umowy o podwykonawstwo muszą zawierać uregulowania dotyczące odpowiedzialności podwykonawcy za wykonanie, niewykonanie lub nienależyte wykonanie analogicznie do uregulowań zawartych w umowie z wykonawcą, w szczególności odpowiedzialność z tytułu gwarancji i rękojmi oraz kar umownych.

4) Nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu umowy o podwykonawstwo w zakresie wszelkich dostaw i usług o wartości mniejszej niż 10.000,00zł

8. Do oferty prosimy dołączyć następujące dokumenty:

  1. Formularz ofertowy - załącznik nr 2
  2. Oświadczenie - załącznik nr 3
  3. Wykaz robót – załącznik nr 4
  4. Podpisany oraz zaparafowany na każdej stronie wzór umowy załącznik nr 5
  5. Aktualny odpis właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  6. Poświadczoną za zgodność z oryginałem polisę ubezpieczeniową OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony, od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100 000,00zł. przez cały okres realizacji umowy.

9. Termin związania z ofertą

Wykonawca składając ofertę, pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.                            

10. Kryteria oceny złożonych ofert:

            cena oferty brutto /w PLN /     - 100%

           Cenę oferty należy obliczyć na podstawie dokumentacji projektowej wykonania i odbioru robót oraz warunków realizacji przedmiotu zamówienia

            Cena określona przez Wykonawcę w ofercie nie może ulec zmianie w czasie trwania umowy

           Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen,

            Łączną oferowaną cenę należy podać w PLN w Formularzu Oferty – Załącznik NR 2 do zapytania ofertowego

11.Ofertę prosimy złożyć do dnia 12.04.2021r. do godz. 10.00 pocztą elektroniczną adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. bądź na nr faksu 032 232-21-91. lub w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej „OPOKA” 44-100 Gliwice, ul. Pszczyńska. W przypadku ofert składanych listownie decyduje data i godzina wpływu do DPS „OPOKA”

„Oferta na: Prace remontowe w Domu Pomocy Społecznej „OPOKA”

Malowanie korytarzy, klatek schodowych w budynkach A, B, D

oraz malowanie jadalni.

             Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.04.2021r. o godz. 10.15.

           Oferty, które wpłyną po terminie po godz. 10.00 nie będą rozpatrywane.

            Informacja o wyborze oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.opoka.gliwice.pl Domu   Pomocy Społecznej „OPOKA”.

           

1) Oferta powinna być przygotowana czytelnie, na Formularzu Ofertowym (Załącznik Nr 2), do zapytania ofertowego.

2) Oferta musi być sporządzona pisemnie w języku polskim. Wszelkie dokumenty obcojęzyczne załączone do oferty muszą być zaopatrzone w tłumaczenie na język polski i poświadczone przez Wykonawcę.

3) Wykonawca przygotowuje Formularz ofertowy wraz z niezbędnymi załącznikami na swój koszt. Wszelkie inne koszty związane z uczestnictwem Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, aż do podpisania umowy, ponosi wyłącznie Wykonawca.

4) Zaleca się, aby oferta była złożona na kolejno ponumerowanych kartach, a numeracja kartek powinna rozpoczynać się od numeru 1, umieszczonego na pierwszej stronie oferty.

5) Zaleca się, aby wszystkie kartki oferty wraz z załącznikami były spięte w sposób zapobiegający jej dekompletacji.

  1. Zamawiający uznaje, że podpisem jest: złożony własnoręcznie znak, z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli znak jest nieczytelny lub nie zawiera pełnego imienia i nazwiska to znak musi być uzupełniony napisem (np. w formie pieczęci), z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego.
  2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania i podpisania umowy. Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

12. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest

  • DPS „OPOKA” - Pani Anna Tomecka lub osoba pełniąca zastępstwo.

e – mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel. 32 232-21-91 wew. 11

  • W godzinach: Pn – Pt. 9.00-15.00

Zamawiający i Wykonawca będą porozumiewać się pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

13.Zamawiający udzieli zamówienia

14.W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyny

UWAGA!!!

Z uwagi jednak na zagrożenie epidemiczne Zamawiający zwraca się z prośbą do Wykonawców o rezygnację z uczestnictwa w czynności otwarcia ofert w w/w postępowaniu

Informacje z otwarcia ofert Zamawiający zamieści niezwłocznie na stronie internetowej

DPS „OPOKA” www.opoka.gliwice.pl

Jolanta Pszczółka

DYREKTOR

DPS „OPOKA”

Gliwice, dnia 25.03.2021r.

  1. załącznik 1
  2. załącznik 2
  3. załącznik 3
  4. załącznik 4
  5. załącznik 5
  6. załącznik 6
  7. załącznik 7

DPSP.271.2.2021

 

Gliwice, dnia 25.03.2021r.

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej „OPOKA” w Gliwicach

44-100 Gliwice, ul. Pszczyńska 100

zawiadamia, iż w zapytaniu ofertowym pod nazwą:

Malowanie korytarzy, klatek schodowych w budynkach A, B, D oraz malowanie jadalni -

nie wpłynęła żadna oferta

Dyrektor DPS „OPOKA”

Jolanta Pszczółka