Oznaczenie sprawy:DPSP.271.2.2021
Kor. Nr: DPSP.1179.2021

Zamawiający:
Dom Pomocy Społecznej „OPOKA”
44-100 Gliwice, ul. Pszczyńska 100

ZAPYTANIE OFERTOWE
NA PRACE REMONTOWE W DPS „OPOKA”

Postępowanie prowadzone jest w oparciu o wewnętrzny system przeprowadzania postępowań
o wartości zamówienia do 130.000zł. netto ustanowiony przez Zamawiającego.

W związku z zamiarem realizacji zadania budżetowego zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedłożenie oferty cenowej na:

Prace remontowe w Domu Pomocy Społecznej „OPOKA”

Malowanie korytarzy, klatek schodowych w budynkach A, B, D
oraz malowanie jadalni.

1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest:

Przedmiotem zamówienia jest malowanie korytarzy, klatek schodowych w budynkach A, B, D oraz malowanie jadalni w Domu Pomocy Społecznej „OPOKA” zgodnie z załącznikiem nr 1 (przedmiarem robót) do niniejszego zapytania ofertowego.

2. Wymagany termin wykonania zamówienia: do 45 dni od daty podpisania umowy.

3. Warunki gwarancji: wymagany okres udzielenia, co najmniej 36 miesięcy gwarancji od dnia końcowego odbioru robót.
4. Obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie: wynagrodzenie ryczałtowe.

5. Podstawą wystawienia faktury będzie: protokolarny odbiór przedmiotu zamówienia.

6. Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym dla wykonania zadania oraz określenia zakresu prac i wyceny kosztów.

6. Ofertę mogą składać wykonawcy, którzy:
1) są uprawnieni w obrocie prawnym zgodnie z obowiązującymi przepisami;
2) zapewniają wykonanie robót o parametrach zgodnych z projektem technicznym i obowiązującymi przepisami;
3) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych w zamówieniu robót
4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia,
5) muszą wykazać się doświadczeniem w postaci wykonania co najmniej 1 roboty z która odpowiada swoim rodzajem stanowiącym przedmiot niniejszego zapytania ofertowego o wartości nie mniejszej niż 50.000,00zł. wraz z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
6) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w aspekcie określonym w zapytaniu ofertowym;
7) złożą ofertę na druku załączonym do zapytania ofertowego

7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1) wskazał części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał nazwy
(firmy) podwykonawców.
2) Zamawiający nie wprowadza ograniczeń w zakresie podwykonawstwa.
3)Umowy o podwykonawstwo muszą zawierać uregulowania dotyczące odpowiedzialności
podwykonawcy za wykonanie, niewykonanie lub nienależyte wykonanie analogicznie do
uregulowań zawartych w umowie z wykonawcą, w szczególności odpowiedzialność z tytułu
gwarancji i rękojmi oraz kar umownych.
4) Nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu umowy o podwykonawstwo w
zakresie wszelkich dostaw i usług o wartości mniejszej niż 10.000,00zł

8. Do oferty prosimy dołączyć następujące dokumenty:
1) Formularz ofertowy - załącznik nr 2
2) Oświadczenie - załącznik nr 3
3) Wykaz robót – załącznik nr 4
4) Podpisany oraz zaparafowany na każdej stronie wzór umowy – załącznik nr 5
5) Aktualny odpis właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6) Poświadczoną za zgodność z oryginałem polisę ubezpieczeniową OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony, od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100 000,00zł. przez cały okres realizacji umowy.
9. Termin związania z ofertą
Wykonawca składając ofertę, pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
10. Kryteria oceny złożonych ofert:
cena oferty brutto /w PLN / - 100%
Cenę oferty należy obliczyć na podstawie dokumentacji projektowej wykonania i odbioru robót oraz warunków realizacji przedmiotu zamówienia
Cena określona przez Wykonawcę w ofercie nie może ulec zmianie w czasie trwania umowy
Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen,
Łączną oferowaną cenę należy podać w PLN w Formularzu Oferty – Załącznik NR 2 do zapytania ofertowego

11. Ofertę prosimy złożyć do dnia 25.03.2021r. do godz. 10.00 pocztą elektroniczną adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. bądź na nr faksu 032 232-21-91. lub w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej „OPOKA” 44-100 Gliwice, ul. Pszczyńska. W przypadku ofert składanych listownie decyduje data i godzina wpływu do DPS „OPOKA”
„ Oferta na: Prace remontowe w Domu Pomocy Społecznej „OPOKA”
Malowanie korytarzy, klatek schodowych w budynkach A, B, D
oraz malowanie jadalni.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.03.2021r. o godz. 10.15.
Oferty, które wpłyną po terminie po godz. 10.00 nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyborze oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.opoka.gliwice.pl Domu Pomocy Społecznej „OPOKA”.

1) Oferta powinna być przygotowana czytelnie, na Formularzu Ofertowym (Załącznik Nr 2), do zapytania ofertowego.
2) Oferta musi być sporządzona pisemnie w języku polskim. Wszelkie dokumenty obcojęzyczne załączone do oferty muszą być zaopatrzone w tłumaczenie na język polski i poświadczone przez Wykonawcę.
3) Wykonawca przygotowuje Formularz ofertowy wraz z niezbędnymi załącznikami na swój koszt. Wszelkie inne koszty związane z uczestnictwem Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, aż do podpisania umowy, ponosi wyłącznie Wykonawca.
4)Zaleca się, aby oferta była złożona na kolejno ponumerowanych kartach, a numeracja kartek powinna rozpoczynać się od numeru 1, umieszczonego na pierwszej stronie oferty.
5)Zaleca się, aby wszystkie kartki oferty wraz z załącznikami były spięte w sposób zapobiegający jej dekompletacji.
7) Zamawiający uznaje, że podpisem jest : złożony własnoręcznie znak, z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli znak jest nieczytelny lub nie zawiera pełnego imienia i nazwiska to znak musi być uzupełniony napisem ( np. w formie pieczęci), z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego.
8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania i podpisania umowy. Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

12. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest
• DPS „OPOKA” - Pani Anna Tomecka lub osoba pełniąca zastępstwo.
e – mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel. 32 232-21-91 wew. 11
• W godzinach: Pn – Pt. 9.00-15.00
Zamawiający i Wykonawca będą porozumiewać się pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
13. Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym. Zamawiający informuje, że cena może podlegać negocjacji
14. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyny

Jolanta Pszczółka

DYREKTOR
DPS „OPOKA”

Gliwice, dnia 11.03.2021r.

Załączniki:

Załącznik 1

Załącznik 2

Załącznik 3

Załącznik 4

Załącznik 5

Załącznik 6

Załącznik 7

O G Ł O S Z E N I E

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej „OPOKA” w Gliwicach

44-100 Gliwice, ul. Pszczyńska 100
zawiadamia, iż w zapytaniu ofertowym pod nazwą
Dostawa Pieczywa dla Domu Pomocy Społecznej „OPOKA” :

Ogłoszenie o wyborze oferty

                                                                                                                      Gliwice 23.11.2020r.

Zamawiający:

Dom Pomocy Społecznej „OPOKA”

44-100 Gliwice, ul. Pszczyńska 100

 

oznaczenie sprawy: DPSP.271.19.2020

nr kor. DPSP.4591.2020

ZAPYTANIE OFERTOWE

W związku z zamiarem realizacji zadania budżetowego zwracamy się z prośbą o przedłożenie oferty cenowej na Dostawę Pieczywa dla DPS „OPOKA”.

                                                                                  

Ofertę prosimy przesłać do dnia 30.11.2020r. do godz. 10.00 na adres: Dom Pomocy Społecznej „OPOKA” 44-100 Gliwice, ul. Pszczyńska 100; pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

faksem na nr /32/ 232-21-91 lub na adres: Dom Pomocy Społecznej „OPOKA” 44-100 Gliwice,

ul. Pszczyńska 100 z dopiskiem”Dostawa pieczywa dla Domu Pomocy Społecznej OPOKA”

Oferty, które wpłyną po terminie 30.11.2020r. po godz. 10.00 nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyborze oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.opoka.gliwice.pl

Szczegółowy opis dostawy:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa dla Domu Pomocy Społecznej „OPOKA” zgodnie z formularzem ofertowym będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Do oferty prosimy dołączyć:

  1. aktualny odpis właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  2. prawidłowo wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik  nr 1)
  3. zaparafowany wzór umowy (załącznik nr 2)

Z dostawcą, którego oferta będzie uznana za najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa na okres

od 01.01.2021r. do 31.12.2021r. o treści załącznika nr 2.

Kryteria oceny złożonych ofert:

cena oferty brutto /w PLN /                       - 70 %

jakość                                                     - 30 %

Ocena oferty w kryterium cena: 70%

Liczba pkt. = Cena oferowana minimalna brutto  x 70% x 100

                     Cena badanej oferty brutto          

Ocena oferty w kryterium jakość: 30%

Ocena oferty będzie dokonywana na podstawie przedłożonych próbek pieczywa (pieczywo w opakowaniu musi być oznaczone etykietą z nazwą produktu, jego składem, masą i datą przydatności do spożycia), w ilości po 1 sztuce dostarczonych w dniu 30.11.2020r. do godz. 10.00 przy zastosowaniu następujących podkryteriów:

Cechy/ właściwości : pożądane Zakres oceny jakości (pkt)
Świeżość - pieczywo powinno zachować świeżość przez okres min. 2 dni

0-5

Zapach – zapach charakterystyczny dla świeżego pieczywa bez obcych zapachów 0-5
Smak – odpowiednio słony, charakterystyczny dla pieczywa, bez obcych posmaków 0-5
Wygląd – pieczywo dobrze wyrośnięte, rumiana skórka, kolor równomierny, trochę jaśniejszy ku bokom 0-5
Wypieczenie - pieczywo wypieczone o właściwej wilgotności

0-5

Miękisz – miękki, ściśliwy, nie odchodzący od skórki, bez zakalca, bez zanieczyszczeń 0-5

W celu przeprowadzenia oceny jakościowej powołany zostanie zespół do oceny jakości produktów.

Wszystkie obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Zamawiający w kryterium cena dopuszcza negocjację ceny z Wykonawcami, którzy złożą oferty.

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans – maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria zostanie uznana za najkorzystniejszą.

W przypadku gdy oferent nie załączy wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami ogłoszenia, zamawiający wzywa do ich uzupełnienia, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.

W przypadku, gdy oferta zawiera rażąco niską cenę, Zamawiający wzywa Oferenta do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Oferenta, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.

W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.

Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy w wyznaczonym terminie Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest

  • DPS „OPOKA” - Pani Anna Tomecka

     e – mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel. 32 232-21-91 wew. 11

  • W godzinach: Pn – Pt. 9.00-15.00

Zamawiający i Wykonawca będą porozumiewać się pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

  • e – mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel. fax 32 232-21-91
  • Dom Pomocy Społecznej „OPOKA” 44-100 Gliwice, ul. Pszczyńska 100;

                                                                                                          Dyrektor

DPS „OPOKA”

                                                                                                          Jolanta Pszczółka

 Załaczniki:

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3